HELGEN SOM GICK...

bestod av jobb och åter jobb. Nu är det måndag igen vilket oxå betyder jobb. Men det är så trevligt när lönen ramlar in på kontot : )
Idag ska jag och Marika skicka in vår uppsats till handledaren som sedan skall se över den och bedöma om vi ska försöka oss på en examination med den... Håller tummarna på att den duger till någonting i alla fall! Vi får tillbaka den och domen senast torsdag, sen har vi tills på måndag på oss att göra eventuella justeringar innan vi lämnar in för examination. Gissa om det känns skönt att det närmar sig slutet med detta slit. Om allt går som det ska får jag min examen om 10 veckor. 10 VECKOR!! Om någon av er läsare känner till ett ledigt lärarjobb, SKRIK!! Jag vill verkligen börja jobba nu, är ganska less på studier efter denna tid. Jag har pluggat av och till i över fem år nu, förutom den tid som jag har varit hemma med mina små älsklingar.

Tänkte bjussa på ett kort idag oxå. Våren ligger i luften och vad passar då bättre än ett riktigt färgsprakande vårkort...



Ha en bra vecka och var rädda om varandra!


Kommentarer
Postat av: Muurikka

Jag älskar det där kortet! Så himla fina färger! Nu är det vår =)

2010-03-26 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0