GOTT NYTT...

Ja, vad säger man... Nu har ännu ett år gått och jag har både blivit yngre och snyggare!
Om inte annat så är det väl vad man kommer att säga vid nästa årsskifte, för självklart kommer jag att följa ALLA mina nyårslöften även detta år!
Nåja, den som lever den får se. Men något av mina löften ska jag klara av!
Jag har även gett några blogglöften. Jag ska bli en bättre bloggare, jag ska försöka uppdatera oftare så att inte ni mina kära besökare skall kunna mina inlägg utantill. Dessutom ska jag bli en mer trogen bloggbesökare, det finns så otroligt många duktiga bloggare ute i vår värld. INGEN NÄMD OCH INGEN GLÖMD! Jag ska besöka er oftare och även lämna kommentarer till er. För er som inte själva bloggar kan jag bara säga två saker,  nr 1 Kommentarer är guld värt! Nr 2 BÖRJA BLOGGA NU!

Då ska vi försöka oss på en sådan där tjatig resumé om vad som har hänt sen sist. Vi kör den korta varianten...
Min mattetenta gick BRA, över förväntan!
Barnkalaset gick också över förväntan, Albin var jättenöjd och det var det viktigaste.
Vi har haft en släng av förkylningar och lite kräkningar och i dagsläget har lilla Wilma ca 39 grader feber.
Julen var mysig och trevlig, vi firade den med mina föräldrar hemma hos min bror med familj. Tomten kom på besök, men inte för min skull tyvärr. Barnen var mycket nöjda med besöket och alla julklappar.
Juldagen är lika med födelsedag hemma hos oss. Albin min lilla älskade gosse är nu 4 år, jag begriper inte vad som har hänt under dessa år. Nu kan han inte bli större enligt sig själv (gärna för min del).
Annandagen tillbringades här hemma, en lagom stor/liten fest med mina underbara vänner. Kvällen bjöd på förutom det trevliga sällskapet på god mat, goda drinkar och många tappra försök med SingStar. Kvällen avslutades på en av stadens krogar. Tack för en mycket trevlig kväll till er som var med! En stor eloge även för min älskade Patrik som tillbringade hela kvällen med oss brudar (inte för att det var så synd om honom, han såg ut att trivas).
Nyårsafton firades i Bakvattnet även där med trevligt sällskap, god mat och goda drinkar (förutom Grovspol).
Ett stort TACK till Hanna, Johan, Simon och Hobbe för dessa underabara dagar!
Tyvärr så hände en liten olycka då vi var ute och åkte skoter. Jag och Wilma åkte i kälken som råkade tippa och vi slängdes ut. Självklart gör jag vad jag kan för att skydda Wilma och detta resulterade i att jag landade illa på min högra axel som jag fortfarande har mycket ont i. Wilma fick sig ett rejält skruggsår på ena kinden men klarade sig i övrigt väldigt bra.
Nu är vi nästan tillbaka i vardagen igen. Patrik har jobbat idag, jag och barnen har bara varit hemma och myst. Albin har varit på kalas hos Milla som fyller 5 år idag (igår ska det nog stå, klockan har passerat tolv).
Jag tog tillfället i akt och pysslade lite till Milla, ett kort blev det. Men jag har även gett mig in på något nytt, jag altrade en spegel som hon fick i present. Det blev en mycket uppskattad present. Det var riktigt roligt att prova på att göra något annat än bara kort, så det blir nog fler gånger. Jag ska försöka lägga ut bilder imorgon på mina alster så får ni se resultatet.

Snart börjar det närma sig till den dagen då jag och Hanna ska åka på Scrapkryssning!!!
Om du är sugen på att följa med så kan du ta chansen att vinna en plats, besök Arkivets blogg http://arkivet.blogg.se/ 
och läs hur du ska göra så kanske du får glädjen att åka med!



Nej, gott folk... Nu har John Blund kommit och hälsat på så vi ska ta och krypa ner i sängen.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, kul med uppdatering :) Alltid lika kul att läsa. Kram

2009-01-06 @ 17:00:50
URL: http://mittochminfamiljsliv.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!



Kul att du är tillbaka i cyberspace. Jag har saknat dig både där och i den verkliga världen! Klart vi ska träffas. Du ser ju att jag kommit igång....



Kram Katarina "amospersson"

2009-01-07 @ 12:33:17
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Malin

Ååå vad roligt med kryssning! Den måste jag vinna ;P

Otäckt med skoterturen! Hoppas axeln blir bättre fort!



Ha en härlig dag!

Kram!

2009-01-08 @ 11:24:37
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0