FÖR 5 ÅR SEDAN...

hände något mycket stort och speciellt. Det var den bästa dagen i mitt liv! Det var dagen som även förändrade mitt liv fullständigt, men enbart till det positiva. Det som hände var att jag och Patrik hade den stora äran att bli föräldrar till världens mest underbara lilla pojke, ALBIN. I våra ögon var han ett mirakel och jag kan än idag förundras över vilken underbar gåva han är. Han förgyller våra liv för var dag som går, han har alltid glimten i ögat och kan få mig att skratta mest jämt. En liten pojke som har blivit stor, idag fyller han 5 år. Tänk att det har gått 5 år sedan den dagen han klev in i våra hjärtan och liv, tiden bara rusar iväg. För bara en liten stund sedan gick jag upp till hans rum och pussade honom godnatt ännu en gång. Jag stannade kvar en stund och snusade lite extra på honom och tänkte tillbaka på just den stunden då jag fick honom i mina armar för första gången. Jag trodde aldrig att man kunde känna så mycket kärlek till någon, jag tänkte att jag kommer aldrig att kunna älska någon så mycket som honom. Men en sak är säker, jag älskar honom bara mer och mer för var dag som går och dessutom så finns det lika mycket kärlek kvar till hans underbara lillasyster Wilma. Även hon är en underbar gåva som förgyller våra liv 365 dagar om året. Den kärlek som man känner för sina barn går inte att beskriva med ord, men i våran familj gör vi så gott vi kan. Varje kväll talar jag om för mina barn hur mycket jag älskar dem och Albin som är så klok och förståndig kan beskriva detta med ord och det är inte mindre än:
"Jag ÄLSKAR dig ända till stjärnstopp och en sväng förbi Afrika" Det är väl kärlek om något, kloka ord från en nybliven 5:åring.

Denna dag har som ni kanske förstår firats ända tills mina små älsklingar stupade i säng. Tack till alla som har gratulerat Albin på hans stora dag!

Själv vill jag bara avsluta dagens inlägg med att säga: Ett fyrfaldigt leve för Albin, hipp, hipp HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!

Må så gott och njut av julen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kom igen nu Anna, jag vet att du har. Vi vill se alster!

/Kram

2010-02-03 @ 11:43:46
URL: http://hanna8008.bloggsida.se
Postat av: Anna M

Det kommer... Måste bara lära känna min nya kamera först : )

2010-02-05 @ 08:45:48
URL: http://stampelanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0