DET VAR LÄNGE SEN...

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att det har varit helt DÖTT här inne den sista tiden. Jag kan säga att Wilmas dop tog all kraft av mig och sen blev det påsk och med den kom även ännu en underbar förkylning. Jag tror att jag inte har varit helt frisk i en hel vecka detta år. Det känns som att man inte ens hinner bli frisk förrän nästa förkylning tar fart. Men så länge jag tar mig ur sängen så känns det helt okej!
Idag har det varit väldigt lugnt här hemma. Vi har farit runt som yra höns hela påskhelgen och detta var första dagen hemma. Albin stannade en extra natt i stugan med mormor och morfar så jag, Patrik och Wilma har bara varit hemma och inte gjort någonting. Jag har i och för sig gjort ett kort som just nu ligger och torkar. Jag har äntligen fått tillbaka lite inspiration för att pyssla igen, det har varit lite trögt ett tag.
Jag gjorde även en liten receptbok härom dagen som jag ska ge till mamma tror jag.
Jag använde mig av mina två nya älsklingsmaskiner, Bind It All och Dream Kutz skärmaskin till detta projekt.
Det var jätte kul att göra böcker med hjälp av dessa maskiner : )
Så om du känner att du inte har köpt någon onödigt dyr, onödig maskin till dig själv den senaste tiden kan jag varmt rekommendera dessa. Självklart kan du beställa dem av mig på www.stampla.se
Jag ska fota receptboken och lägga ut en bild på den inom kort så ni får se resultatet.

Kortet som jag har gjort idag kan jag inte heller visa ännu, de som ska få det brukar nämligen titta in här ibland.
Men jag har en lite utmaningen till er besökare...

När jag skulle göra kortet så passade jag på att stämpla upp några extra motiv och har även kvar av de dekorationer som jag använde. Så min tanke är nu att 2 av er besökare kan få detta material av mig, jag vill då att ni skapar ett kort med detta material och att jag sedan får en bild av er med resultatet. Sedan kan jag visa upp dem här i min blogg, då får vi se hur olika korten kan bli men med samma material.
Hoppas att någon av er är intresserad av att testa detta!
Om du vill ha chansen att "vinna" detta lilla kit så lämna en kommentar här i min blogg. Jag lottar ut 2 st vinnare på söndag kväll!

Må så gott och ta väl hand om varandra

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Klart man är intresserad av ditt förslag. Jag tycker just nu att det är roligare att göra kort än scrappa. Fast det blir inte så fina kort som dina, det kan jag lova dig!
Hoppas du mår bra snart. Stackare som inte får vara frisk. Kram!

2008-03-26 @ 06:31:11
URL: http://mittochminfamiljsliv.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

1000 tack för den härliga grisen, bodyn & det super fina kortet.
Vi längtar tills att ni kryat på er, så att vi kan träffas å ta en fika eller kanske en middag.

Kramar från oss på 237:an

2008-03-26 @ 13:01:53
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Ulrika Karlstrand

Det lät som en kul grej att testa!!! En utmaning är alltid inspirerande för kreativiteten :)

Uppiggande med "godispåsen" som kom från dig idag :), hoppas du kollade brevlådan sedan så du hittade hälsningen från mig ....

Jättefina kort du har gjort!

Kram
Ulrika

2008-03-26 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0