JAG HAR BLIVIT "PIFFAD"...

Jag var med i utlottningen av en "PIF" (Pay It Forward = Skicka vidare) hos http://carolina1979.blogg.se/ och jag vann. Så igår fick jag ett paket i min brevlåda med lite smått och gott som kan användas till kort och scrap.
Tusen tack Carolina för alla fina saker!
Nu är det då min tur att lotta ut två paket till mina bloggbesökare!
Så om du vill ha chansen att vinna lite nya pysselsaker så behöver du endast lämna en kommentar här i min blogg. Från och med idag och en vecka framåt kan du lämna en kommentar här hos mig, du kan lämna en kommentar per inlägg. Men ju fler inlägg du kommenterar desto större chans har du att vinna.
Torsdag 17/1-08 presenterar jag två vinnare!
Om du vinner så är det sedan din tur att "skicka vidare" till två andra personer.
Du behöver inte ha en blogg för att kunna delta i utlottningen, du kan själv välja sedan vilka du skickar vidare till. Det viktigaste är att man fortsätter skicka till någon "pysselvän".
Detta är ett roligt sätt att byta grejer med varandra och det kan ge en liten utmaning så här i början av pysselåret som annars kan kännas lite trögt!

Sammanfattning!
Pay it forward betyder alltså "att skicka vidare" och det är scrap-material som skall skickas vidare.
När man blir "piffad", får man ett litet kuvert med posten från den som "piffar" och sedan är det ens tur att "piffa".
Vill du få chansen till ett litet brev med scrap-material? Skriv då en  kommentar här.
(lånat texten från Carolina1979)

Lite info från www.stampla.se
Nu börjar det rulla in en hel del nyheter i webbshopen och "hemmabutiken". Ska försöka uppdatera webbshopen så snart det går. Det kommer in nya fina mönstrade papper som t ex Basic Greys nya kollektion Two Scoops (se bilden här nedan), helt underbara papper i vackra härliga vår/sommar färger. Dessutom kommer det massor av nya fina stämplar, både från gamla och nya tillverkare. Du har väl inte missat att du dessutom nu kan beställa cuttlebug till det förmånliga priset 795 kr.
Kursverksamheten håller på att planeras för fullt, här är några av de kurser som kommer att hållas i vår. Är du intresserad av någon/några så går det bra att höra av sig redan nu och göra en intresseanmälan för att garantera sig om plats (detta är inte bindande förrän datum är satt och då får man en ny förfrågan).
Ring eller maila [email protected]  eller tele 070-372 57 19

* Korttillverkning/stämplar för nybörjare steg 1
* Korttillverkning/stämplar för nybörjare steg 2
* Förälder och barn kurs, stämplar
* Scrapbooking för nybörjare
* Kalligrafi för nybörjare
* Inspirationskväll med tema "Alla hjärtans dag"
* Inspirationskväll med tema "Mors dag"
* Inspirationskväll med tema "Sommar" (konfirmation, dop, student och bröllop)
* Inspirationskväll med tema "Quickutz"

Information om priser och datum kommer inom kort!

MÅ SÅ GOTT ALLA BLOGGBESÖKARE!


Här ser du de underbara papperen från Basic Grey, 18 st
 
image57

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Snacka om att jag blev pysselsugen nu, när man ser allt nytt material som kommer.
Du vet ju vart jag bor om du blir sugen att pyssla.

2008-01-09 @ 21:25:31
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Maria

WOW! I like! De nya papperna MÅSTE du bara ta med ner nästa helg :)
För du kommer väl?!?
Jag städade min pysselhörna igår så nu finns plats för nya saker :)

2008-01-10 @ 09:34:40
URL: http://mittochminfamiljsliv.blogg.se
Postat av: Lotta

Papperna från BG är underbara - gör att jag längtar än mer till vår och sol :-)

2008-01-10 @ 21:32:53
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Katarina

Tjabbaho!
Mitt nyårslöfte (bland flera) = lämna kommentarer på bloggar jag besöker.
Helt underbara papper, det är kul att BG har snäppat till sig från det "brungråbeigamörkbrunmarin spräckliga".
Vi hörs, Katarina

2008-01-11 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0