GRATTIS RUTAN!

Tänk vilken dålig granne/kompis man kan vara. Idag fyller min trevliga granne "Rutan" år, men jag är så förvirrad att jag inte ens kommer ihåg att gratta henne när hon ringer till mig. Detta finns det inga ursäkter för, jag vet det. Men jag ska försöka gottgöra hene, jag lovar. Som tur är så vet jag vad hon tycker om!!
Hoppas i alla fall att du har haft en bra födelsedag idag och att alla ni andra läsare oxå har haft en bra dag.
Själv har jag mest tagit det lugnt, pysslade lite på förmiddagen och sedan kom Hanna, Johan och deras små busfrön och hälsade på. Vi åt en god middag tillsammans och hade det trevligt.
Hanna är dessutom en mycket duktig kortmakare som ni kommer att få se en hel del ifrån den närmsta tiden, hon är nämligen en av mina duktiga DT medlemmar. Hon fick med sig en påse med lite gott & blandat i när hon gick hem. Det ska bli mycket spännande att se vad som tillverkas, jag väntar med spänning!

KRAM PÅ ER!

PS: Glöm inte utlottningen av spännande kort&scrap material i "PIF" tävlingen. På onsdag drar jag en vinnare!

Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej!
Du kan ju alltid skylla på amningen. Den gör ju att vad som helst kan hända även i de bästa familjer ;o.
Ser fram emot en sittning med dig, mig och H.
Må så gott,
Katarina

2008-01-13 @ 00:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0