ÅRETS FÖRSTA KORT...

Ja, då är man igång igen. Skönt att slippa julkorten! Årets första kort är ett grattiskort till Albins dagiskompis Milla som fyller 4 år. Idag är det kalas och jag knåpade ihop detta kort igår.
Jag har använt mig av följande produkter:
Papper från Rusty Pickle (Pirate princess) och BasicGrey (Infuse).
Kortstommen är vanlig gråmelerad kartong, fyran och skuggorna är utstansade i svart kartong.
Stämpeln kommer från Magnolia. Utklippt och fäst på 3-D kuddar.
Övriga dekorationer är primablommor, knappar (hjärtan), silver brads, photo turns och floss.
Jag har lagt på lite glitterlim (crystal) på bokstäverna (QK Handprint).
På siffran 4 har jag lagt på 3-D lack.
I prickarna på det mönstrade papperet har jag lagt lite liquid pearl.
I kanterna på papperen har jag dragit med lite fluidchalk.
Här nedan ser ni resultatet!

Inom kort kommer jag att informera lite om vad som händer på www.stampla.se och i min hemmabutik under våren. Jag kommer även att presentera vårens kursprogram. Så passa på att anmäl dig till en kurs för att komma igång igen med ditt skapande eller varför inte locka med dig en kompis.
Nytt för i vår är att det kommer bli en nybörjarkurs i Scrapbooking, mer info kommer!


image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0