GRATTIS TILL "PYSSEL RUTAN" MED FAMILJ...

Ja, äntligen har deras lilla bäbis kommit till världen. Som vi har väntat!
I morse fick jag ett mycket trevligt och positivt SMS med den glada nyheten, en stund senare fick jag dessutom en bild på henne. Jätte söt och fin!
Nu inser jag verkligen vad tiden har gått fort och att Wilma har blivit stor, hon är nu drygt 4 månader gammal.
Ikväll ska jag försöka knåpa ihop ett litet bäbiskort till den lyckliga familjen.
Dagen till ära har jag dessutom fått hem lite nya fina stämplar från Magnolia, ska nog inviga en av dem.
Vill du också införskaffa dessa underbara stämplar?
Titta in i min butik www.stampla.se och kolla under "Nyheter".
Fler motiv kommer att läggas in inom kort!

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0