MIN UTMANING...

Det var lite tokigt att utlysa en utmaning när bloggen inte har fungerat som den ska. Men nu är allt i sin ordning igen och det ska väl löna sig att vara snabb ibland. Så vinnarna i min utmaning denna gång är Maria och Ulrika! Ni var snabbast med att lägga en kommentar hos mig. Jag vet ju redan vilka ni är och era adresser har jag, så jag ska göra iordning era små paket så snart jag kan. Sen är det bara för er att sätta igång och skapa ett kort av detta lilla kit. När korten är färdiga så visar jag upp resultaten här i bloggen. Det ska bli jätte spännande att se vad ni hittar på!

Annars lever livet mest som vanligt. Solen skiner här i Östersund och vi har en helt underbar vår/vinterdag. Albin är ledig från dagis idag så jag tror nog att vi ska bege oss ut i solen en stund. Ikväll ska jag försöka få tid till att göra iordning mitt pysselrum. Jag var på IKEA i fredags och inhandlade lite nytt som jag tror kommer göra underverk för min lilla hörna. Jag köpte bla en vagn för att förvara papper i, en EMRIK. De flesta pysselgalningar vet vad jag pratar om : )
Jag ska dessutom försöka rensa ut lite bland alla mina saker, det finns en hel del som behöver få nya ägare. Så jag ska försöka slita mig från det som inte används allt för ofta och lägga ut lite på Tradera tror jag. Eller finns det någon därute som vill köpa lite bättre begangnade pysselsaker?? Hojta till, så ska jag se vad jag har!
Får se om jag lyckas få ordning i kaoset, om det lyckas så lovar jag att ge er lite bilder på min pysselhörna, men just nu är det inget man skyltar med...
Jag ska även försöka sätta mig ner och stämpla upp lite olika motiv, jag har en del projekt på gång som jag måste förbereda lite. Tiden räcker inte till just nu, så lite praktiska förberedelser underlättar vardagen!

På lördag ska jag iväg på pysselträff, det ska bli jätte skönt att få sitta en hel dag i lugn och ro och pyssla för min egen skull. Dessutom är det extra roligt att få sitta tillsammans med sina trevliga vänner och surra lite.
Men erfarenheten säger att det inte kommer bli så mycket gjort, men jag brukar få massor av inspiration!

Må så gott!

PS: Akta er för aprilskämten idag

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh! Vad spännande det ska bli :)
Jag verkar ju ha all tid i världen då bebis bestämt sig för att stanna i magen...

2008-04-02 @ 18:07:25
URL: http://mittochminfamiljsliv.blogg.se
Postat av: zizzi

Hej Anna
Tusen rack för det fina PIF paketet jag fick. Jag ska så småningom hplla en PIF i min blogg men det är bara lite för mycket just nu....
Ville bara säga att jag inte glömt.......
Kram Cissi

2008-04-03 @ 14:01:45
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Gullilla

Hamnade här av samma sort av slump som du hamnade på Majamelons blogg! Och jag säger bara: Vad IMPONERAD jag är! Hur i hela fridens dagar bär man sig åt för att kunna sätta in sånna här fina "finesser"? Jag som inte ens kommit på hur man får in ett foto i texten! Önskar dig en skön dag även om vädret inte alltid är det bästa just i Östersund? Huvvaligen brrrrrrr!

2008-04-07 @ 14:02:58
URL: http://gullillas.blogg.se
Postat av: Malin

hej och tack för titten!=) Jättegullig kommentar! Fina kort du gör!

ha en härlig måndag!

2008-04-07 @ 15:40:32
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Malin

Glömde säga att jag skickade iväg ett mail till dej=) fast det kasnke du upptäcker ändå ;)

2008-04-07 @ 20:34:00
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0