JOAKIM 3 ÅR

I lördags var jag på kalas hos min brorson, Joakim som fyllde 3 år. Självklart var faster tvungen att göra ett kort till födelsedagsbarnet. Som vanligt var jag ute i sista sekund, ca 2 timmar innan kalaset skulle börja : )
Nåja, ett kort blev det i alla fall. Men han blev nog mer glad för presenten, en radiostyrd bil (Blixten Mc Queen).
Nu har jag äntligen börjat använda papperen från Basic Grey, Figgy Pudding. Jag har även för första gången använt  mig av filt, det blev en häftig effekt tycker jag (självklart så finns detta att köpa hos mig www.stampla.se). Här nedan ser ni resultatet...


image40

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Joakim blev nog glad över kortet också.
Man blir glad att se apan Otto, härligt kort.

2007-11-06 @ 22:14:02
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0