DÅ VAR DET DAGS...

Att äntligen uppdatera denna blogg. Det värsta jag vet med bloggar är när det inte händer något, och just idag så bestämde jag mig för att det måste hända något här och det är NU! Det har varit alldeles för dåligt med  uppdateringar den senaste tiden. Men det har varit så mycket att göra så jag har helt enkelt inte hunnit med allt som jag borde. Jag har de senaste dagarna drabbats av julkortspanik, och PANIK är nog bara förnamnet. Men idag så ska jag nog bli klar med självaste korten, sen är det bara fotografering av barnen kvar (vilket är det jobbigaste). Jag måste säga att jag är mycket imponerad av de som arbetar som barnfotograf, det är inte det enklaste att få ett barn att sitta stilla och dessutom se någorlunda nöjd och glad ut.
Nej, nu måste jag återgå till korttillverkningen. Jag ska göra klart julkorten och dessutom ett grattiskort som ska vara klart tills imorgon. Jag lovar att visa upp resultatet senare men just nu kan jag visa ett julkort som har legat och vilat några dagar.
Hoppas att ni inte stressar ihjäl er nu de sista dagarna innan jul, tänk på att det snart är ett nytt år och snart sommar igen!

Kram på er och ha en trevlig helg!


image50

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppsan...uppdaterad?
Kram Katarina

2007-12-14 @ 16:50:37
Postat av: Pysselrutan

Välkommen tillbaka till bloggvärlden;)
Du är inte ensam om att inte uppdatera bloggen, kontinuerligt.
Du gör så fina kort & i härliga färger.
Hoppas att vi kan träffas & pyssla något framöver.
Ha det så gott & sköt om er !!!

2007-12-15 @ 08:20:38
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Kul med en uppdatering här hos dig. Tack för gullig kommentar på min blogg, glad!
Ett alldeles underbart kort som du gjort. Det där brevet med kuvert är sååå läckert. Ska bli spännande att se vad du mer skapar för fint.
Ha en mysig helg
/Gunilla

2007-12-15 @ 19:04:56
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Milla

Vilka underbara kort du gör!! Tack för titten i min blogg!

2007-12-17 @ 11:13:15
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0