PYSSELTRÄFF...

Vill bara meddela att på tisdag 5/10 kl 18:00-22:00 är det dags för JASS första pysselträff.
Hoppas att någon av er vill komma. Vi kommer hålla till i Torvalla, kvarterslokalen på Storågränd.
Det kostar 50 kr om man inte är medlem i JASS och det är gratis för medlemmar.
Medlemskapet för JASS kostar 50 kr för resterande tid av 2010. Självklart kan man bli medlem på plats på tisdag, vi tar endast emot kontant betalning. På träffen finns det även möjlighet att ta med sig saker som man vill sälja, dvs vi har en liten loppis. Även här gäller kontanter om man vill handla av någon annan.

 För att vara med på denna träff krävs det en föranmälan, så vi vet hur många som kommer.

Anmälan göra man till mig på denna mailadress: [email protected] meddela om du vill pyssla eller
både pyssla och sälja på loppisen.

Var och en tar med sitt eget material samt fika om man vill ha något gott under kvällen!

Varmt välkomna!

 

Det var väldigt länge sen jag uppdaterade bloggen och jag lovar att ni ska få se lite mer bilder framöver, ikväll orkar jag helt enkelt inte ladda upp mer än en bild, så håll till godo...



okej, det var inte så jobbigt... det kommer mera...



ännu mera...



och lite till...



sist ut i kväll...



Tack och hej, leverpastej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vilka underbara kort. Typiskt att träffen är på tisdag, då kan jag inte. Hoppas att det blir flera gånger.



Kram!

2010-10-04 @ 06:23:56
Postat av: Rutan

Synd att vi har föräldra möte på skolan ikväll.

Du är guld värd & än en gång tack för hjälpen med kortet, förra veckan.

Det var väldigt uppskattat.

2010-10-05 @ 13:12:51
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej.

Hörde att du varit iväg på scrapkryssningen. Nyfiken på att se vad ni fick göra. Kan du inte visa lite......??!



Kram /Hanna

2010-10-23 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0