MAGSJUKA...

är bland det värsta jag vet. Nu har det drabbat mig och det är ännu värre. JAG HATAR ATT SPY!!
Jag har inte vågat äta något och jag mår som en sur, urvriden disktrasa. Just nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan och tänkte försöka ta mig en liten "runda" på nätet.
Julkort är ett måste. Men de senaste åren har jag helt enkelt inte orkat göra en massa julkort, vilket har resulterat i att det inte har skickats några julkort alls från min familj. Varje år tänker jag att jag ska börja göra dem i tid så att jag slipper sitta i sista sekund med alla. I år har jag i alla fall påbörjat mitt skapande av julkort, men jag vet fortfarande inte om det blir några skickade.
I helgen som gick så ordnade vi i JASS vår allra första Scrapweekend, detta blev mycket lyckat och vi hade två underbara dagar med trevliga människor och massor av kreativitet. Jag gjorde några julkort samt en LO under helgen. Bilder från detta kommer inom en snar framtid.
Idag får ni nöja er med att titta på en del av de julkort som jag har gjort den senaste tiden.







Det var allt för stunden!
Må så gott och akta er för magsjuka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0