LITE NYTT...

har jag att visa upp i alla fall. Just nu finns det inte så mycket tid över i mitt liv. Jag skriver en C-uppsats som skall lämnas in till handledaren nu på söndag och samtidigt som jag skriver denna har jag börjat jobba 50%. Det känns som att tiden bara rusar iväg, för mellan skrivandet och jobbandet så har jag även jobb varannan helg samt att jag vill hinna med allt annat också. Tack och lov så har jag min underbara och älskade familj, utan dem skulle det kännas helt hopplöst. Patrik och barnen förgyller mina dagar med underbara stunder och skratt. Tack för att ni finns!!
Som ni såg i mitt tidigare inlägg så har jag äntligen fått ordning i min scraphörna, tyvärr hinner jag inte tillbringa så många stunder där just nu men försöker smita in lite då och då. Idag tänkte jag visa er ett av de kort som jag har gjort den senaste tiden. Motivet är de underbara ugglorna som har blivit en av mina favoritstämplar. Jag är inne i en färgsprakande period just nu, inspirerad av våren som sakta men säkert börja smyga sig fram.
Hoppas att allt bra med er mina underbara besökare, lämna gärna en kommentar innan ni surfar vidare : )
Kram på er!



Här är en liten detaljbild på dekorationer och motivet.
Jag har färglagt med ProMarker och även gått loss med lite Stickles.

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Carin

Hallå där! :) Tack för din snälla kommentar! :D

Vilket underbart färgsprakande kort du har gjort också! :) (tror jag såg det på maran?) Ugglorna är supersöta, den stämpeln har jag också! Tack för påminnelsen! ;) Din pysselhörna blev verkligen bra, hoppas du får mer tid att sitta där! :) Skönt att det snart är helg! Ha det toppen så "ses" vi på bloggarna! Kram!

2010-03-17 @ 22:03:43
URL: http://sprallokort.blogspot.com
Postat av: Erica

nu har ja uppdaterat du ville se :p jätte fint kort :D vad har du använt på ugglorna ?? vad målar du dina motiv med PM???



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-03-20 @ 00:52:08
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0