ETT KORT...

har jag lyckats knåpa ihop. Arbetet med uppsatsen börjar lida mot sitt slut och detta betyder att jag kan slå mig ner i min lilla pysselhörna med gott samvete : )  I måndags gjorde jag detta kort som ni ser här nedanför. Mitt nästa projekt är att fixa till några roliga och goda påskpresenter, får se när det blir tid över till det.
Nu ska jag göra mig klar för att gå och jobba några timmar sedan blir det en kväll med två trivsamma damer på stan. Det blir en bit mat, massor av surr och kvällen avslutas sedan med ett biobesök. Hoppas att ni får det lika trevligt som jag... Kram på er!

Här är mitt senaste kort:



Tack för besöket! Lämna gärna en kommentar innan du surfar vidare...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

vilka fina kort du gör!!!

Man kanske kunde få anlita dig att göra bröllopsinbjudningar till November 2011?

Hoppas allt är bra med dig.

//Malle

2010-03-24 @ 18:54:47
Postat av: Anna M

Hej Malle!

Bröllopsinbjudningar ska vi nog kunna fixa : )

Hör av dig med detaljer!

2010-03-25 @ 13:28:16
URL: http://stampelanna.blogg.se/
Postat av: Marielle

hej!

det låter ju toppen!!! vi ska spana på hur vi vill ha dem å hur många som ska göras, för jag antar att det tar lite tid att göra sånna där kort?!

Gillade verkligen ditt kort med ugglorna, det var turkost å brunt tror jag =) Me like ALOT!

Kram

2010-03-26 @ 21:34:07
Postat av: Lise-Lott G

Jättefint kort!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

2010-03-28 @ 22:16:00
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: *Bling*

Jag tror jag börjar gilla den blå skalan, jättefint kort verkligen

2010-04-12 @ 10:04:09
URL: http://blingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0