NU ÄR DET NÄRA...

en uppdatering med bilder. Ikväll har jag trots det vackra vädret suttit inne i min pysselhörna och skapat lite. Jag har dessutom varit duktig och fotat en del av mina senaste alster så inom den närmsta tiden utlovar jag lite bildbevis på vad jag sysslat med den senaste tiden. Ikväll blev det ett kort, ett grattiskort som kan vara bra att ha vid något tillfälle. Utmaningen går fortfarande bra, jag håller mitt köpstopp och jag skapar för brinnande livet.

Vill även passa på att tacka min underbara vän och granne Rutan med familj. Igår fick jag en helt underbar examenspresent av dem. Ett ark med stämplar, Stempelgledes vackra hjärtan "Grunge Flourish hearts.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET!! De kommer att slitas med hälsan kan jag lova :)

Nej, nu ska jag göra kväll och försöka sova några timmar innan det är dags att arbeta!

Må så gott och ha en trevlig helg!

PS: Titta gärna in under helgen så ska jag försöka fixa lite bilder tills dess 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0