LIKA OFTA SOM EN RANDIG GIRAFF HOPPAR JÄMFOTA...

uppdaterar jag min blogg, vilket med andra ord är nästan aldrig. FY, FY!!
Men jag måste faktiskt få skylla ifrån mig lite, det har gått i en rasande fart den senaste tiden och jag har mått riktigt dåligt under en tid. Men jag ska inte besvära er med en massa gnäll och klagande.
Solen skiner och det har äntligen blivit sommar, det kan inte bli bättre.
Som ni vet så blev jag nyligen klar med mina studier, vilket har varit en mycket lååångdragen process. Jag har även haft sådan tur att jag har fått jobb direkt. Nu i sommar jobbar jag på en förskola i Häggenås och till hösten ska jag jobba som lärare i Brunflo. Det känns helt underbart att äntligen få ge sig ut i verkligheten och få arbeta med det jag helst av allt vill göra.
Som ni kanske kommer ihåg så har jag utmanat både mig och Katarina när det gäller pyssel. Vi bestämde oss för att skapa minst 50 alster innan vi fick köpa några nya pysselsaker. Jag kan säga så här gott folk, detta har inte varit lätt för en shopoholic som jag. Det har kliat i mina fingrar mååånga gånger!! Men tro det eller ej så har jag lyckats gå i mål med denna kamp. Jag har lyckats knåpat ihop det jag skulle och inom sinom tid ska ni få beskåda allt i denna blogg. Egentligen så säger reglerna att uppdraget är godkänt då allt är dokumenterat och visat i bloggen men jag hinner helt enkelt inte visa allt just nu. Men några bilder bjuder jag på, så luta dig tillbaka och njut, för detta är ett historiskt ögonblick och svenska folket håller andan...

Först ut är detta kort...



Bidrag nr 2

Bidrag nr 3



Bidrag nr 4

Här kommer även en liten detaljbild, jag har använt mig av 3-D lack som krackelerar för att få en liten extra effekt. Detta kort fick bli ett bröllopskort till Åsa och Mathias som gifte sig 19/6-2010.

Bidrag nr 5



Bidrag nr 6



Bidrag nr 7

Det var allt för denna gången! Nu far jag på bilbingo, håll alla tummar och tår för att jag vinner en stooor summa pengar som jag kan köpa pyssel för :)

KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0