ETT SNABBT OCH INTENSIVT INLÄGG...

bjuder jag på idag. Just nu sitter jag i soffan och tittar på "Sommar med Ernst" det är en av höjdpunkterna under sommaren enligt mig. Om det inte vore för att han är så extremt omanlig så skulle jag tycka att han är "Killen hela veckan" men som sagt det är lite för lite MAN i honom för min smak.
Sommar, sommar... Nu kan man verkligen säga att den är här. Denna vecka har varit helt underbar, strålande sol varje dag. Just nu kan man verkligen inte klaga på att jobba på förskola, jag har förmånen att umgås med underbara barn och kollegor och vi kan njuta av solen hela dagarna. Inte helt fel!? Imorgon ska jag vara ledig tillsammans med värdlens bästa dotter, Wilma. Vi ska ha en tjejdag har hon bestämt. Detta innebär att vi ska ner på stan där vi bland annat ska införskaffa nagellack till Wilma och ett nytt halsband. Jag har en liten primadonna till dotter som har blivit en aning fåfängd och hon är inte ens 3 år ännu, undrar vart detta ska sluta?! Vi ska även träffa Boel och ta en fika, det blir en härlig dag. Kvällen ska jag tillbringa med Camilla, vi trodde att vi skulle få vara kollegor till hösten men båda vi ska byta jobb om några veckor och hon jobbar sin sista dag imorgon. Vi ska därför både sörja och fira över några öl på stan. Med tanke på vilket väder det ska bli så känns en uteservering inte helt fel!! Resten av helgen ska fördriva i hemmets lugna vrå där vi ska fortsätta vårt nya projekt, bygga altan.
Nu ska jag visa er några fler kort från min utmaning och sen blir det fortsatt soffläge för min del och en film. 

Må så gott och ha en trevlig helg!


Bidrag nr 10



Bidrag nr 11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0