DYGNET RÄCKER INTE TILL...

för allt som jag vill göra. Vädret är underbart och det gör att man vill vara ute så mycket som möjligt, vilket i sin tur innebär att det inte blir så mycket gjort inne. Just nu håller vi även på att bygga en altan på vår baksida och jag har spenderat X-antal timmar med att måla. Jag har inte hunnit pyssla så mycket den senaste tiden eftersom jag har prioriterat en hel del annat. Men jag har fortfarande en hel del bilder kvar att visa upp från min och Katarinas utmaning. Det är så underbart att få shoppa igen :) För några dagar sedan kom ett stort härligt paket på posten med massor av fina papper. Jag skulle inte bli så ledsen om det regnar några dagar snart så jag med gott samvete kan sitta inne och pyssla...
Nej, nu ska jag göra ett ryck igen. Vi får middagsgäster ikväll, våra underbara grannar och vänner Patrik, Rutan och deras små busfrön. Kanske jag och Rutan får en stund över för lite pyssel... Vi får se!
Må så gott och njut av sommaren, man vet aldrig när den tar slut!

KRAM


Bidrag nr 12

Bidrag nr 13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0