DET KOMMER FLERA...

kort som jag har skapat under utmaningen. Gissa om jag är glad att mitt köpstopp är över??? Idag gjorde jag en gigantisk beställning på papper och lite annat smått och gott. Men jag kan trösta mig med att det faktiskt var REA och då har jag ju inte gjort av med pengar utan då har jag ju TJÄNAT pengar. Detta är något som bara kvinnor förstår sig på, men det är inte så konstigt då man knappt kan räkna ut det om man är ingenjör. Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills jag får mitt paket, då är det bara att sätta igång och pyssla igen.
Jag har tagit på mig att hålla Scrapbookingkurser till hösten i en av stans pysselbutiker så jag måste även försöka skapa lite inspiration till dess, jag har en liten gottapåse inne i min hörna som jag snart ska ta hand om :)

Men som sagt här kommer nästa bidrag i utmaningen...

Bidrag nr 8



Bidrag nr 9

Nu måste jag bege mig in i pysseldimman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0