DET BLIR ALLTID VÄRRE FRAMÅT NATTEN...

så kändes det när jag äntligen tog mig till sängen igår. Hade frossa hela natten och mådde allmänt kass. Kände ändå att jag skulle ta mig iväg och jobba imorse, sagt och gjort. Jag gjorde några tappra timmar på jobbet innan jag gav upp. Kom hem och la mig i sängen för att vila en stund, vilket inte är så lätt med en mammasjuk Wilma. Har knaprat några alvedon/Ipren till och sitter i alla fall upprätt, får se hur länge det varar.
Det verkar som att det blir en mycket lugn och stillsam lördagskväll. Snart lite mat och sedan soffläge. Jag vill hyra film men sambon är inte med på noterna ännu.
Tänkte att jag ska fortsätta chockera er läsare och bjuda er på en bild på ett av mina senaste alster.
Vem kortet är till kan jag inte avslöja ännu... Den som lever får se!
Ha en trevlig helg och akta er för sjukdomar! Nys i ditt eget armveck!!



Ursäkta den dåliga kvaliten på bilden, min scanner har fortfarande solsting!
Funderar på att investera i en nya kamera...


Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Anna!

Klokt att gå hem och försöka vila.

Själv har jag legat nästan hela lördagen, mest pga chocken över din återkomst...

Härligt kort!

Kram Katarina

2009-09-20 @ 08:38:09
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det finaste kortet, Ever! Älskar det.

2009-09-20 @ 18:00:06
URL: http://hanna8008.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0