BÖRJAR ANA ORÅD...

detta känns inte bra. Jag tror att jag håller på att bli sjuk! Nu tror ni alla att jag menar att jag har UPPDATERAT BLOGGEN FÖR FJÄRDE DAGEN PÅ RAD!!! Nej, mina vänner. Jag menar att jag håller på att bli sjuk. Jag har frusit som en isbit hela eftermiddagen och kvällen. Trodde att lite mys i soffan med film och vin skulle hjälpa, men jag fick inte ens i mig något vin. Alltså är jag sjuk : )
Det känns som att jag har feber och det värker i kroppen, inte bra. Måste ta och krypa ner i sängen och försöka sova bort eländet. Jag ska stoppa i mig en alvedon och hoppas att någon där uppe vill mig väl.
Jag ska dessutom jobba i helgen så jag har helt enkelt inte tid eller råd att vara sjuk.
Detta blir alltså inte något roligare inlägg än så här, för nu ska jag ha en het date med John Blund!
Sov gott!

PS: Jag såg en väldigt bra film ikväll, Seven Pounds! Missa inte den! Men lova att inte ge upp i början av filmen då den är lite seg, den blir mycket bättre efter ett tag. Man får sig en rejäl tankeställare i alla fall, det kan vi alla behöva lite till mans...

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!



Du kanske har överansträngt dig vad beträffar bloggandet. Fyra inlägg på fyra dagar kan knäcka den bäste!



Det enda som hjälper (f-n också!) är att ta det lungt, äta Ipren och sova. Det är ju inte riktigt varken din eller min melodi. Men ibland måsta man ge sig.



Krya på dig,



Katarina "amospersson"

2009-09-19 @ 14:55:38
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0