ROSA BANDET...


Oktober månad är en mycket viktig månad. Då pågår Rosa bandets insamling för kvinnor som drabbats av bröstcancer. Detta är något som berör oss alla, de flesta av oss känner nog någon som har blivit drabbad av denna fruktansvärda sjukdom. Tack och lov så är det många som lyckas bekämpa sin sjukdom men för en del så händer det obegripliga. Vi kan alla göra något för att visa att vi bryr oss. Även om vi inte har massor av pengar så kan alla små bidrag hjälpas åt för att hjälpa forskningen framåt och på så sätt hjälpa alla som berörs.
Jag köper ALLTID det rosa bandet och i år kändes det extra bra att få köpa det då jag såg att hÄnglar & stÄnglar anordnade en tävling kring detta. Man skulle självklart göra ett kort och använda sig av årets Rosa band.
Tyvärr så hade jag problem med min mail igår och kunde inte skicka in mitt bidrag i tid, men jag skickade in det idag i alla fall. Det spelar ingen roll om det får vara med och tävla utan jag är glad att jag gjorde detta kort.
Tanken är att jag ska ge det till en stark kvinna som har kämpat hårt mot denna sjukdom. Jag beundrar verkligen henne, hon har kämpat hårt och vunnit den hårda kampen.
Så här ser mitt bidrag ut:


Må så gott och krama dina nära och kära extra mycket : )

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vilket underbart kort!!!!



Gillar det verkligen, du är så duktig. Hon kommer att bli jätteglad, inte minst för omtanken.



/Kraaaaam!

2009-11-07 @ 20:32:17
URL: http://hanna8008.bloggsida.se
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!



Som vanligt, jätte-, jättefint!



Må så gott,



Katarina

2009-11-19 @ 22:20:06
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0