Nya hÄnglar...

Tänk så underbara stämplar, självklart pratar jag om de nya hÄnglar & stÄnglar stämplarna som släpptes i helgen. Jag är en av de lyckliga som blev ägare till dem.
Tack än en gång till Ulrika för hjälpen!
Nu ska jag bara sätta mig och montera dem så att jag kan börja använda dem, hoppas att jag snart kan visa upp något nytt alster.
Nu har min sambo fått semester vilket innebär att jag har börjat jobba istället. Det känns faktiskt helt okej, jag ska dessutom bara jobba i 2 veckor nu och 1 vecka i augusti (så det bör jag stå ut med).
Vi går i renoveringstankar här hemma och i går var jag och Patrik runt och kollade på tapeter mm. Tänk vad mycket det finns, vi blev helt snurriga i huvudet. Måste nog smälta allt ett tag och försöka på nytt om några dagar. Men en tapet har jag verkligen fastnat för, tyvärr så finns den bara att köpa hos en butik i Sverige. Denna tapet har vi tänkt oss som fondvägg i hallen nere:



Tyvärr så fick jag inte till bilden större.

Nej, plikten kallar. Jag måste åka på jobbet nu.
Ha det så bra!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Tapeten blir kanonhäftig hos er.

2008-07-02 @ 19:35:31
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Det blev väldigt lite monterat utan foam! Hur kunde jag glömma det...ålder eller bara utmattning...

Jag återkommer med kundnummer till du vet vad.

Vi hörs,

Katarina "amospersson"

2008-07-02 @ 23:54:06
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jättesnygg! Får väl kanske se på riktigt nästa gång jag kommer förbi. Kram!

2008-09-07 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0