TREVLIG HELG!

Idag har jag varit på BVC med Wilma, det var dags för spruta! Jag var nog den som tyckte det var mest otäckt. Wilma brydde sig inte så mycket, pep till lite under själva sticket och sedan var allt bra igen. Nu hoppas jag bara att hon inte reagerar på sprutan och får feber och blir kinkig. Men lite alvedon och mammas trygga famn brukar göra susen.

Vill passa på att önska er alla läsare en trevlig helg!
Själv ska jag mest ta det lugnt i helgen. Ska förhoppningsvis få lite tid över till pyssel, jag har en hel del som måste göras. Det är så mycket som skall förberedas inför kommande kurser och så behövs det lite nytt visningsmaterial av alla nya produkter. Till veckan kommer det in massor av nya fina stämplar i min butik, med lite tur får jag några redan idag! Nytt för i vår är att jag kommer sälja de fina stämplarna från Penny Black, de är helt underbara stämplar med fina motiv på  t ex Katter, igelkottar, kossor mm. Här nedan visar jag en bild på deras nya clearstamps (de kommer till butiken under nästa vecka). Visst är de fina?

image58

    
image59


Kom ihåg att lämna en kommentar om du vill ha chansen att vinna min "PIF" tävling. Jag lovar att det blir ett spännande paket till vinnarna! Du har fram till onsdag nästa vecka på dig att kommentera ett eller flera inlägg,
LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kommentaren på min blogg.
Nu ligger din butik bland mina favoriter....ska genast göra ett besök där.
Ha en mysig kväll!
Kram

2008-01-11 @ 16:58:14
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: zizzi

hej tillbaks!
Vad roligt att du hittade min för jag gillar din jättemycket. Den är så proffsig med musik och slideshow och annat!!!! Fin fina kort!!!
Ska kika förbi din butik oxå!
Ha det gott!!

2008-01-11 @ 19:28:19
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Katarina

Hej!
Man kan aldrig få för många Penny Black, eller hur?
Be careful out there,
Katarina

2008-01-11 @ 19:58:24
Postat av: Pysselrutan

Å va härligt att höra att du kommer att ha
Penny Black till försäljning.
Dom är ju så gudomligt söta.
Väntar med spänning på vad som kommer att dyka
upp i butiken.

2008-01-12 @ 10:11:14
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Cathrin

Hej hej! Tack för titten i min blogg.Alltid lika kul med nya besökare,gamla med för den delen.Penny Black´s stämplar är det risk att få habegär av.Fick det översta clearstampspaketet i min låda igår,sååååå söööööta.Mycket fint att titta på här hos dej oxå,jag kommer säkert hit fler gånger.Ha en trevlig helg,Cathrin

2008-01-12 @ 12:59:59
URL: http://cathrink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0