GRATTIS STINA 1 ÅR...

Idag fyller våran lilla granntjej Stina 1 år. Ett stort grattis till henne! Vi ska dit på kalas lite senare idag, vilket har resulterat i ett nytt kort. Jag knåpade ihop ett igår och här nedan ser ni resultatet. Ganska mycket rosa, men det får man leva med!
Jag har hittat en ny kärlek i pysselvärlden och det är Rubons. Hur enkelt som helst, väldigt bra när man har lite bråttom. Jag har varit lite skeptisk mot detta tidigare och tyckt att det är lite fusk, men nu i dessa stressade tider passar de mig perfekt!
I övrigt rullar livet på som vanligt. Vi har börjat återgå till vardagen mer och mer. Albin har börjat på dagis igen efter ett långt och härligt sommarlov. Det verkar som att han snabbt fann sig till rätta och tyckte det var roligt att få träffa sina kompisar igen. Wilma verkar också längta tills hon får börja på dagis, hon blir alldeles vild när hon får följa med dit för att hämta eller lämna Albin.
Om en dryg vecka så börjar jag skolan igen, tänk vad tiden har gått fort. Men det känns helt okej att börja skolan igen. Det enda som känns jobbigt är att åka ifrån barnen och Patrik då jag ska till Härnösand.

Nej, nu är det dags att fixa lunch till barnen och sedan är det kalas.
Trevlig helg på er allesammans!

Ursäkta att kortet blev så suddigt, jag och scannern kom inte överens idag : (


Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Snygging!

Jättefint kort. Det kommer att uppskattas, som alltid. Och när ska du och jag få ägna oss åt varandra....? Som det ser ut just nu så kommer vi att träffas på måndagar på Storsjöbadet. Pysselmiljö, knappast! Men vi ses ju i alla fall.

Kramar Katarina "amospersson"

2008-08-22 @ 11:43:17
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Katarina "amospersson"

2008-08-23 @ 20:17:38
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej snygging!

Du har en utmärkelse i min blogg!

Kram Katarina "amospersson"

2008-08-23 @ 20:18:50
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Ett jätte tjusigt kort.

2008-08-24 @ 08:01:07
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0