ETT SVÅRT BESLUT...

är vad jag har fattat, ÄNTLIGEN! Det har varit många tankar fram och tillbaka men efter noga övervägande så har jag bestämt mig. Mer info om detta i kommande inlägg!

Vill börja detta inlägg med att tacka våra underbara grannar, Patrik och Rutan! Bättre grannar finns verkligen inte!
Patrik har varit så snäll och byggt en altan åt oss! TUSEN, TUSEN TACK! Det blev jätte fint!
Vad skulle man göra utan sådana grannar/vänner som er?!

Annars rullar livet på som vanligt. Vi hade en helt underbar semester med strålande sol mest hela tiden. Ett stort TACK till Patriks syster med familj för att vi fick komma och "våldgästa" er! Nu väntar vi med spänning på att bäbisen skall komma!

Väl hemma i vardagen igen så har dagarna bara rullat iväg. Albin är fortfarande hemma från dagis och har sommarlov, hans dagar är fulla med lek och bus tillsammans med grannpojkarna. Wilma är det också full fart på nu, hon kryper för fullt och hon tror nog att hon kan gå snart också. Hon ställer sig upp och håller i sig i något men så ser hon så nöjd och belåten ut, och då släpper hon båda händerna men hamnar på rumpan. Åhh vad arg hon kan bli!

Nu har Patrik semester igen och det betyder att jag har börjat jobba. Men det är bara en vecka så det ska jag nog kunna stå ut med. Snart är det dags för mig att återuppta mina studier igen, 1 september sätter jag mig i skolbänken på nytt. Nu har jag 2 år kvar att läsa, och den här gången skall jag inte göra några fler uppehåll!

Det har varit ganska lugnt med pyssel för min del den sista tiden. Det har varit så fint väder och då känns det faktiskt inte helt rätt att stänga in sig i ett pysselrum (även om jag många gånger skulle vilja). Men i torsdags så slog jag nog rekord, jag gjorde 2 grattiskort på 30 minuter. Så är det när man väntar till sista sekund, det var så bråttom att jag inte ens hann scanna in dem. Så tyvärr kan jag inte visa er resultatet : (
Men hinner jag så ska jag pyssla lite ikväll, så kanske ni snart får se något alster. Den som lever får se!

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt. Måste komma iväg till jobbet!

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Tjolahopp min vän!

Vad kul att se att även du återupptagit bloggandet...ja du har väl inget annat för dig...

Synd det där i lördags men jag hoppas på fler chanser!

Må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-08-10 @ 20:47:23
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0