NY GÄST DT...

Jag kan med stolthet presentera en otroligt duktig tjej, Malin Malm. Hon kommer att vara gäst DT hos mig nu under en period och ska i första hand arbeta med lite inspirationsmaterial inför kort- och scrapmaran som går av stapeln 31/5-1/6. Samt även göra en skissutmaning som alla deltagare kan vara med i och tävla om fina priser.
 Ni kan redan nu gå in och besöka hennes blogg  http://majamelon.blogg.se för att se vad mycket fint hon har skapat. Ni kommer att få se och höra mer om Malin och hennes projekt här under våren så titta gärna in med jämna mellanrum.
Självklart kommer ni även att få se vad mina andra otroligt duktiga DT medlemmar Hanna och Katarina har skapat och kommer att skapa. Jag har massor av fina kort som bara väntar på att hamna i scannern...

Må så gott!
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0