GRATTIS MARIA!

Ett stort grattis och massor av kramar till Maria med familj som igår fick en liten flicka! Hoppas att ni alla mår bra och att ni tar vara på tiden och njuter av varandra så mycket ni kan.

I lördags var jag på kort- och scrapmara, i 12 timmar satt jag och andra pysseltokar tillsammans och knåpade ihop kort och LO:s. Självklart blev det även en hel del surr om allt mellan himmel och jord (mestadels pyssel). Det är alltid lika roligt att träffa likasinnade som förstår sig på vad man pratar om.
Jag lyckades knåpa ihop 3 kort (ingen bra timpenning om man vill sälja dem) på dessa 12 timmar. Ett av korten blev dessutom det vinnande bidraget i en av tävlingarna som anordnades. JIPPI! Första gången jag vinner med något av mina kort, fast det var dessutom första gången som jag tävlade oxå!
Jag ska scanna in korten och visa upp dem här under veckan. Jag har bara inte hunnit med allt som jag borde ha gjort ännu...

Jag håller dessutom på att förbereda inför kort- och scrapmaran som jag anordnar sista helgen i maj. Detta får ni absolut inte missa!! Idag har jag ringt runt och jagat finfina priser till alla tävlingar, ni blir INTE besvikna kan jag lova! Har du inte redan anmält dig så gör det NU! Platserna är nämligen begränsade, dessutom har du möjlighet att förbeställa ett specialpaket som innehåller helt nya/outgivna stämplar från hÄnglar & stÄnglar. Som ni förstår så blir detta en helt OFÖRGLÖMLIG helg!! Läs mer på www.stampla.se eller se tidigare inlägg här i bloggen!

Idag har vi åter igen fått tillbaka vintern här i Östersund. Det har snöat HELA dagen : (
Jag som äntligen började se fram emot våren och sommaren. Men april brukar alltid bjuda på överraskande väder av alla slag. Vädret gjorde inte att jag fick allt för mycket energi idag. På förmiddagen ordnade jag lite med webbshopen och förberedelser inför maran. Efter att jag hämtat Albin på dagis besökte vi Pyssel Rutan och hennes barn. Där var det lika trevligt som vanligt! Tack för gott fika och god mat! Besök gärna Rutan´s blogg så får ni se vilka fina kort hon gör... http://pysselrutan.blogg.se

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska försöka sova en liten stund innan Wilma vaknar och vill ha mat.
Ha det så bra alla besökare och välkomna på återbesök snart igen!

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0