JULKORT!

Idag är första dagen som jag och Wilma är hemma för oss själva. Patrik har börjat jobba igen och Albin är på dagis. Två veckor går så otroligt fort, men det är lite skönt att få ordning på vardagen igen. Det är väldigt tyst och tomt när Albin inte är hemma, jag ska nog hämta honom lite tidigare på dagis tror jag.

Här är ytterligare ett julkort som jag har knåpat ihop. Tomten är en av mina absoluta favoriter. Den använde jag på fjolårets julkort, men den är så fin så den får hänga med i år igen. Jag har fått ett nytt beroende... Det är att använda det lilla kuvertet (en dies från QK Revolution). Jag tycker att det är jättefint och mycket användbart. Som vanligt har jag färglagt med ProMarker pennor och även använt glitterlim (crystal).

image37



 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag beundrar dig verkligen Anna. Vilken energi!
Och det där kuvertet är verkligen assnyggt!
Ska önska mig en QK Revolution av jultomten i år!
KRAM

2007-10-22 @ 21:27:47
URL: http://www.vastanvagen8.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

Detta kort är helt underbart.
Börjar att längta efter snön & att få börja julpynta.

2007-10-22 @ 22:18:13
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Ett riktigt härligt julkort. Stämpeln är underbar och man får en riktig julkänsla. Du ha färglagt kanonfint!
Ha en bra helg
/Gunilla

2007-10-26 @ 10:52:43
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: liselotte

Hej på dig!
Tack för din supergulliga kommentar i min blogg! Den värmde måste jag säga =)
Jag är ingen storbloggare men försöker lägga upp lite kort då och då för skojs skull.
Hittade massa fint här inne hos dig också. Min 5 åriga william fick syn på döskallekortet som är längre ner på sidan och han utbrast WOW!! Ett sånt kort vill jag ha mamma.
Vilken underbar jultomte du har på detta kortet. Var kommer den ifrån? Håller med dig om att kuvertet är häftigt. Fint när du satt ett hjärta i mitten på det.
Kram Liselotte

2007-10-30 @ 12:02:45
URL: http://www.liselottens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0