DET HÄNDER INGENTING....

Just nu är det verkligen så tråkigt, det händer absolut ingenting. Ingen bäbis och inget pyssel!
Jag har tyvärr råkat drabbats av havandeskapsförgiftning så här på slutklämmen av graviditeten.
För en vecka sedan fick jag åka in till förlossningen och det lät då som att bäbisen borde komma ut så fort som möjligt. Nu har jag legat inne på sjukhuset några dagar och sedan fått gjort dagliga besök till förlossningen för olika kontroller av mig och bäbisen. Just nu är läget under kontroll och jag fick den stora äran att få vara hemma under helgen så länge det inte inträffar något nytt eller att jag börjar må sämre.
Så nu är det bara att hålla tummarna att allt ska vara lugnt i helgen, jag ska nämligen pyssla hela lördag och söndag (det är den bästa medicinen för allt).
Ska tillbaka till sjukhuset på måndag igen och får då se vad som skall hända under den kommande veckan, jag hoppas att det blir bäbis då!
Nu vet ni anledningen till att det inte har hänt så mycket här på bloggen och jag lovar att uppdatera er så fort det händer något spännande.

Glöm inte att ni fortfarande kan vara med och tävla!
Gissa när bäbisen kommer, skriv en kommentar där du anger datum och klockslag på när du tror att det blir.
Ni som redan har gissat och enbart skrivit datum, gör gärna en ny kommentar där ni skriver in klockslag också (det blir så svårt annars om flera gissar på samma dag).

Ha en trevlig helg!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Havandeskapsförgitning, vad trist. Hade jag också då är det bara VILA som gäller.
Jag hade gissat på den 13/10 så det får bli vid 16,00 ungefär.
Håller alla tummar och tår för dig♥
Ha en skön helg
/Gunilla

2007-10-05 @ 13:36:17
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

Jag gissade på mån 8/10 & kl: 23,35.

2007-10-05 @ 21:39:06
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Katarina Skylare

Hej Anna!
Here is the resolt of the Skylare-Berglöf jury.
-Katarina tror på måndag 071008 kl 08.45
-Anna tror att stämpleAnnasbäbis kommer på julafton...
-Beda tror att tämpleAnnasbäbäs tanse tommer annan dag...
-Amos och Peter tror ingenting
Knip i helgen så får vi umgås, sen är det Patriks tur....
Kram Katarina

2007-10-05 @ 22:51:43
Postat av: Maria

Hej vännen!
Nämen vad trist. Hoppas lillplutten kommer ut snart så du får må bra igen.
Jag gissar på 071009 kl. 05.30.
Puss och kram!

2007-10-06 @ 06:49:01
URL: http://www.vastanvagen8.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej Anna! Lycka till med bäbis o hoppas att allt går vägen! Jag ville bara tacka för tipset om Kortstugan. Har nu ikväll gått min första kurs - var svinkul! Så tack snälla att du tog dej tid o tipsa mej! /Hanna

2007-10-10 @ 21:47:50
URL: http://pysselpingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0