ÄNTLIGEN ETT NYTT KORT...

Som ni kanske förstår så har jag haft fullt upp den senaste tiden med annat än pyssel. Dagarna bara försvinner, tiden går så fort. Wilma blir 2 veckor nu på måndag, jag förstår inte vart de dagarna har tagit vägen?!
Men ett nytt kort har jag nu äntligen att visa upp. Kattstämpeln är från Penny Black och "Kram" är från Magnolia. I övrigt har jag använt mönstrat papper från DCWV (Pink-Brown Flower Dots), rosa kortstomme, brunt papper, rosa metallic brads, kuvertet är utstansat med QK Revolution och dekorerat med ett stickers hjärta från Panduros Tilda serie. Jag har färglagt med ProMarker pennor samt använt glitterlim (crystal). I kanterna på kortet har jag använt fluid chalks.
Jag ska försöka ta mig lite mer tid till att uppdatera här i bloggen så gott jag kan. På måndag börjar Patrik att jobba igen så då måste vi komma in i vardagslivet igen så jag håller tummarna på att det ska gå bra. Känns lite ovant än att vara två barns mamma, men som tur är så har jag två underbara och snälla barn : )
Jag har börjat planera lite pyssel som jag har framför mig den närmaste tiden, Tack-kort från Wilma står först på tur, sen kommer julkorten och dessutom har jag tänkt att jag ska hinna med inbjudningskorten till dopet också. Mellan allt detta så är det några födelsedagar och lite annat som det behövs kort till (det är bara att hoppas på att Wilma vill sova några timmar per dag).
Nu vill jag bara passa på att önska er alla besökare en TREVLIG HELG!

image35

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Ett sockersött kort !!!

2007-10-19 @ 17:47:52
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Maria

Underbart kort!
Tycker du gör det bra som har tid/ork att pyssla.
Hoppas ni mår bra. KRAM!!!
PS Vill se fler bilder på Wilma!!

2007-10-20 @ 08:19:20
URL: http://www.vastanvagen8.blogg.se
Postat av: Lena

Hejsan! Kul att du hittade till min blogg och att du gillade det du såg. Ett stort plus är ju att jag hittade till dig. Så mycket fina kort du gjort. Hit kommer jag garanterat hamna flera gånger :)

2007-11-20 @ 08:27:53
URL: http://latto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0