GOTT NYTT ÅR!

Ja, då var det slut på år 2007. Tänk vad tiden går fort, det händer så mycket på ett år. Min största och bästa händelse under 2007 var dagen då Wilma kom till världen, vilket snart är tre månader sedan. Hoppas att ni alla har haft ett bra år och att 2008 blir minst lika bra. Hur har ni det med nyårslöften? Själv så tror jag att jag struntar i det detta år, det brukar ändå inte hålla längre än en vecka eller två. Men en sak har jag i alla fall bestämt mig för, jag ska börja scrappa på allvar nu. Hittills har jag mest fokuserat på kort, men har nu bestämt mig för att göra en del LO:s. Tanken är att jag ska arbeta med 4 st olika album samtidigt (har säkert tagit mig vatten över huvudet). Så med lite tur så kommer jag inom en snar framtid visa upp några nya skapelser.
Det sista jag vill säga detta år är följande...
Fira in det nya året ordentligt, med god mat & dryck, trevligt sällskap och AKTA fingrarna!

Vi ses nästa år!

GOTT NYTT ÅR!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

1000,1000 tack för en helt makalös nyårsafton.
Vi har världens bästa grannar.
Maten var underbar & sällskapet likaså.
Du & din sambo borde öppna restaurang, er middag
var i klass med stans bästa restaurang.
Vi bokar gärna bord hos er för kommande festmiddagar.
Kramar från oss på 237:an

2008-01-01 @ 11:54:34
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hoppas att du fått en bra start på 2008!
Ser fram emot allt fint som du har tänkt att skapa.
Sköt om dig
/Gunilla

2008-01-03 @ 19:02:33
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0