PUSSANDE KOTTAR

Här har jag gjort ett mycket enkelt kort, mest för att få prova några nya stämplar. Pennyblack är ett av mina favoritmärken bland stämplar, de har så många fina och roliga motiv. Jag har en ganska lång önskelista på motiv jag vill ha från dem, måste bara överväga om jag ska göra fler inköp den närmaste tiden (det har varit ganska många hittils). Det lilla flygplanet och texten med "Love is in the air" kunde jag bara inte motstå när jag fick se dem. Jag tror att de kommer att användas ganska flitigt framöver. Jag har som vanligt färglagt mina motiv med "Pro Marker" pennor (vad skulle jag göra utan dem). Jag har även av en gammal vana använt glitterlim (crystal) för att märka ut vissa detaljer.
Idag och imorgon måste jag försöka hinna med att göra några nya kort, 2 st måste vara färdiga på fredag. Så fort jag är färdig ska jag visa er resultatet. Så jag kan bara säga: Välkommen åter!

image10

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Dessa "kottar" är ju så söta.
Ett fint stilrent kort.

2007-08-22 @ 10:11:56
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

Dessa "kottar" är ju så söta.
Kanon fint kort.

2007-08-22 @ 10:15:48
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0