PAR UNDER BJÖRK

Här är ett kort som jag har gjort med några av mina nyaste stämplar. Björken från Magnolia, den är helt klart en favorit. Den var mycket större än vad jag hade föreställt mig men det gav mig en liten utmaning. Pojken och flickan är från det senaste hÄnglar & stÄnglar paketet, jag bara älskar dessa underbara stämplar! Jag har den senaste tiden fastnat i att färglägga mina stämpelmotiv med tuschpennor (ProMarker) men kände här att det var dags att plocka fram akvarellpennorna igen. Det blir lite mjukare färger och det passar bra till bakgrunder tycker jag.
Idag ska jag försöka knåpa ihop några nya kort, jag har 2 st på beställning. Jag ska göra ett bröllopskort och ett 40 års kort. Jag ska försöka visa upp resultatet här senare, så titta gärna in igen!

image4

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åååå så fint, gillar verklgen björken. Härliga färger och primorna är så fina!

2007-08-19 @ 19:45:55
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0