EVIGHETS PROJEKT...

Jag har påbörjat något som jag just nu inte ser något slut på. Jag har börjat städa och sortera i min pysselhörna. Det är väldigt mycket grejer... Men nu ska allt sorteras och få sin egen plats. Idag har jag börjat med att städa ur byrån som jag har inne på mitt rum. Det fanns en hel del där som jag inte visste att jag hade, det var även en hel del som kunde rensas bort och slängas. Jag försöker även sortera undan sådant som jag inte använt på länge och mest troligt inte kommer att använda, allt sådant skall jag i framtiden skänka bort eller sälja till någon som behöver det.
Byrån består av 5 st lådor och när jag städat den så blev det 3 st helt tomma! Kan ni förstå vad mycket man samlar på sig i onödan?! Men det positiva är att det nu finns gott om plats för nya spännande saker!
I morgon är det storstädning som gäller igen, jag hoppas att jag kan bli så gott som färdig. Jag behöver nämligen lite tid till att pyssla oxå.
Idag såg jag en väska på Clas Ohlson som jag skulle vilja ha. Det var en slags verktygsväska som vore perfekt att förvara vissa pysselsaker i som t ex saxar, knivar, pennor och mycket mer. Det var massor med fack runt om hela väskan och dessutom var den ganska stor inuti så det ryms en hel del smått och gott. Den kostar 349 kr, det var det som fick mig att tveka lite. Just nu så passar inte det min pysselkassa, det är så mycket annat som står högre upp på listan. Men vem vet vad jag får för mig en annan dag...
Jag ska nog börja med att bli klar i mitt rum, då kanske jag upptäcker andra förvaringsbehov eller så hittar jag kanske någon annan lösning. Vi får vänta och se!
Så fort jag har fått ordning mitt rum så ska jag ta några bilder och vis aer hur det blev till slut.
Men idag får ni nöja er med att titta på denna väska...

image15

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Det blir nog jätte fint, när du har städat färdigt.
Blir du sugen på att byta jobb nån gång, kan du ju alltid bli snickare.
Då får du användning för "pysselväskan" igen.
Skämt å sido, den verkar ha jätte mycket bra förvaringsmöjligheter.
Ha en mysig dag i din pysselhörna imorron.

2007-08-28 @ 22:48:55
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

Apropå pannkaksmiddagen, jag får göra ett nytt försök med att gottgöra dig.
Va sägs om en tacomiddag på fredag, när ni kommit hem från jobbet?

2007-08-28 @ 22:56:12
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0