ETT GAMMALT KORT

Här är en bild på ett kort jag gjort för ett tag sedan. Jag exprimenterade mest med att använda "loopy brads". Jag tycker att det är en ganska rolig och fin dekoration, tyvärr är det inte så ofta jag kommer ihåg att använda dem. Som vanligt kan jag inte motstå att använda mig av "Prima blommor", jag har även dekorerat dem med glitterlim (crystal). Stämpeln är en av favoriterna bland alla underbara hÄnglar & stÄnglar. Jag längtar till i början på september då det kommer nya stämplar från Marie.

image8

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gillar bradsen och snörningen med organzabandet. Gillar upplägget på kortet och primorna ramar in så fint!

2007-08-21 @ 21:06:34
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0