ÄNNU ETT BRÖLLOPSKORT

Grannen ska på bröllop till helgen och beställde då ett bröllopskort av mig. Detta knåpade jag ihop igår eftermiddag. Tyvärr så blev inte bilden så bra i scannern men jag hoppas att ni ser någorlunda hur resultatet blev. Det är tråkigt att ni inte kan känna på kortet, det vita bakgrundspapperet har mönster av sammet. Jag har rivit lite vitt mullbärspapper och satt fast bakom det röda hjärtat. Det röda hjärtat har jag klippt ut och sedan använt Goosebump till Revolution för att få lite mönster på det. Brudparet är en stämpel från hÄnglar & stÄnglar (tack för lånet Rutan). Jag har färglagt med "Pro Marker pennor" och även glitterlim på brudens slöja (crystal & platinum). Brudparet har jag satt fast på 3-D kuddar för att få lite extra effekt. Till sist har jag dekorerat med lite pärlor, vita och röda för att rama in kortet i helhet.

image14

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Bröllopskortet blev super fint.
Men alla dina kort är så fina.
Hoppas att vi kan träffas en kväll & pyssla.

2007-08-24 @ 21:02:13
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0