MÅNDAG IGEN...

tänk vad tiden går fort. Det är redan en ny vecka och dessutom påskvecka. Jag har faktiskt påskpysslat lite men har inte hunnit med att fota det ännu. Därför tänkte jag istället visa er ett kort som jag nyligen gjorde på en scrapträff. Tanken var först att göra ett bokmärke, men det var så skoj att dekorera så jag tror inte att det fungerar att klämma ihop det i en bok. Men det fick bli ett grattiskort som man kan hänga i en blombukett eller på en flaska etc..

Idag skickade vi in examensarbetet!!! Gissa om det känns skönt?! Nu är det bara det värsta kvar... Själva examinationen och opponeringen, men även det kommer att bli en nyttig erfarenhet : )

Må så gott och ta väl hand om varandra...


Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej!

Jätte-, jättefint pyssel, som alltid.

En riktigt GLAD PÅSK tillönskar jag er,

kramar Katarina "amospersson"

2010-04-02 @ 22:05:56
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej!



Ja, det går alldeles för fort. Jag kommer inte ens ihåg när jag träffade dig senast. Saknar dig!



Vilket underbart kort, ser fram emot att se vad du åstadkommit på senaste tiden. För mig står det fortfarande stilla med pysslandet.



Jag drar till Stockholm i helgen, men kanske vi kan ses nästa vecka.



KRAM!!!

2010-04-20 @ 11:12:13
URL: http://hanna8008.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0