DAGS FÖR FÖRÄNDRING...

just nu håller jag på att tömma min lilla pysselhörna. Jag rensar som en galning! Jag ska bort med allt för att sedan kunna måla om och organisera om i min lilla vrå för att det skall bli lite mer praktiskt och inspirerande. Det är nu jag inser hur MYCKET jag egentligen har av ALLT och lite till i mina gömmor. Men det är riktigt roligt att gräva på djupet bland alla saker och hitta igen en och annan favorit som har varit bortglömd ett tag.
På torsdag ska jag till Härnösand på skolan och tänkte då passa på att ta en tur till IKEA. Tror att jag ska investera i ett litet extra bord att ha i min hörna. Det är lite extra trevligt om det ryms fler pysslare där samtidigt : )  Dessutom har mina små älsklingar upptäckt hur roligt och spännande det är bland mammas saker, så jag tror att de skulle bli glada om det fanns lite extra utrymme åt dem. Annars är det mest hyllor och fina burkar som står på inköpslistan samt några snygga och praktiska hänganordningar. Dessutom skall jag inhandla en stång och ett draperi så jag kan stänga för min lilla gömma. Jag delar nämligen numer utrymme med tvättstugan : (   Måste erkänna att jag blev bortskämd på den tiden då jag hade ett eget rum. Men med lite fix och trix så ska jag nog kunna få det ganska trivsamt även i tvättstugan, skam den som ger sig.
Eftersom jag är en ganska impulsiv människa så är detta något som jag påbörjade för ca 1 timme sedan så jag hann inte med att ta några "före bilder" men jag lovar att jag ska fota och visa er när allt är klart! Jag kanske ska försöka hinna med att ta några bilder nu under arbetets gång i alla fall. Nu ska jag fortsätta min kamp i röran!
Ni får hålla till godo med ett litet grattiskort så länge!

Må så gott och ha en underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0