FLITENS LÅGA BRINNER...

i min pysselhörna just nu. Jag har ÄNTLIGEN kommit igång med mitt skapande igen och jag tycker att det är ROLIGT! Det var länge sedan jag hade så mycket inspiration, men nu är det full fart. Jag har skapat en hel del under helgen som gått men dessvärre har jag inte hunnit fotat ännu. Ska försöka ordna det så snart som möjligt. Min utmaning går än så länge väldigt bra. Jag har testat mig själv genom att besöka några scrapbutiker och gått tomhänt därifrån :) BRA JOBBAT AV MIG!! Idag köpte jag nytt lim, men det är godkänt som förbrukningsmaterial så det räknas inte. Min underbara vän, Katarina http://www.amospersson.blogspot.com/ som har antagit min utmaning är också på gång med sitt skapande för fullt. Gör ett besök i hennes blogg och beundra allt fint som hon har skapat. Nu ska jag inte förspilla mer tid vid datorn utan jag ska göra ett ryck i min lilla hörna (måste börja med att städa) ska försöka få lite mer gjort under denna vecka.
Idag får ni ingen bild men återkom inom kort så lovar jag att bjuda på lite smått och gott i framtiden...

Ha en underbar vecka och var rädda om varandra!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej!

Starkt att besöka och sen "gå hem" tomhänt. Nästa steg blir att fylla varukorgen och sen tömma den...

Bra jobbat med dina kort och LO. Jag har gjort lite ikväll också men som sagt, fotar gör jag imorgon. Imorgon kväll blir det inget gjort men jag siktar på att få lite gjort i slutet av veckan. Det är lite mycket nu med allt annat.

Heja oss, vad vi är bra! Jag undrar bara vad andra "scrap- och shopoholics" håller hus. De kanske gör sitt bästa för att hålla konsumtionen uppe nu när vi ligger lågt. Vårt köpstopp kommer att märkas i Sveriges BNP var så säker...

Vi hörs, kram Katarina

2010-06-07 @ 22:49:22
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Katarina Skylare

Hej! Det har varit nära länge nu... Skämt åsido, gå in i min blogg idag och kommentera. Gör det pronto, bums, genast, kram Katarina

2010-07-05 @ 13:25:55
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0