TRO DET ELLER EJ...

men ikväll ska jag visa er en av mina LO:s som jag har knåpat ihop den senaste tiden. Det är väldigt tacksamt att skapa åt mina barn, de uppskattar allt som jag gör till dem. De kan sitta hur länge som helst och bläddra i sina album. Tyvärr så tar det lite tid i produktionen så det har inte hunnit blivit så många LO:s ännu, men skam den som ger sig.
Idag har jag jobbat hela dagen så tyvärr är jag för trött för att pyssla ikväll. Istället har jag haft en lugn och skön kväll med min kära familj. Först blev det en god middag som sedan avlöstes med lördagsgodis och bolibompa. Ikväll var det även dags för första deltävlingen i melodifestivalen! Jag och Albin har laddat i flera dagar inför detta men tyvärr så har jag ingen riktig bestämd åsikt om de bidrag som var med i kvällens tävling. Programledarna däremot får bara plus av oss. Nåja, det är bara att inse att dessa låtar kommer förfölja oss via media den närmsta tiden vare sig vi vill eller inte.
Nu tror jag att jag ska avrunda kvällen med lite surfande hos bloggar som inspirerar mig inför morgondagen som jag hoppas kan bjuda på lite pysseltid efter jobbet.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Lämna gärna en liten kommentar så jag vet vilka som hälsar på mig : )

Här kommer en LO, bilderna är från påsken 2008 och är tagna i Kvitsle, stugan.


Kommentarer
Postat av: Malin/majamelon

Så söt LO!

Var det melodifestivalen igår? Vilken koll jag har haha =)



ha en härlig söndag!

Kram

Malin

2010-02-07 @ 10:35:01
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Katarina Skylare

Tjolahopp!

Jättefin LO! Vilken skaparkraft du har - kan du smitta mig?

Vad är det för papper? Finns det i den lilla, fina butiken i Torvalla?

Vi hörs,

Katarina "amospersson"

2010-02-07 @ 21:11:33
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0