Måndag...

en ny dag och en ny vecka vilket även borde kunna leda till nya möjligheter. Hoppas att dagen har börjat bra för er. Själv började jag denna underbara dag med några varv i skidspåret. Det var alldeles underbart, -3 grader och inte en enda människa i spåret. Det var bara jag! Lugnt, tyst och stilla. Det var så skönt att komma ut och få frisk luft. Efter skidåkningen blev det en lång och varm dusch och sen var det bara att sätta igång med studierna igen. Jag har frösökt att läsa in mig lite mer på litteraturen som vi ska använda oss av i C-uppsatsen. Tyvärr så går det lite trögt med just litteraturen, men skam den som ger sig. Vi har varit på några skolor och gjort intervjuer och observationer, det har varit jätte intressant och roligt. Nu återstår den tunga biten av arbetet : (
Hoppas att kvällen kan bjuda på lite pysseltid, jag har några kort som måste göras och det vore skönt att sitta och kämpa med det i sista stund.
Även idag tänkte jag bjuda er på en LO som jag gjorde för några månader sedan. Det är bilder på lilla Wilma då hon av en händelse inser att hennes kalaspåse inte innehöll samma gotta som de andra stora barnens. Från den dagen dög det inte med russin längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0