KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK...

och då är det ingen mening att skriva någon. Hur som haver, tänkte ge en liten kort resumé om hur livet leker. Idag har jag och Marika kämpat vidare med vår uppsats, gick väl så där måste jag erkänna. Vi är lite på G, men ändå känns det trögt. Det är svårt att komma igång med själva skrivandet. Jag ska göra ett nytt försök ikväll med metod-delen och Marika ska ta sig an ännu en intervju. Kan erkänna att jag skulle mycket hellre vilja ägna tiden åt lite pyssel, men nu är det strängt förbjudet! Får försöka se det som ett belöningssystem istället, skriva först och pyssla sen : )
Igår fick jag i alla fall unna mig lite pysseltid. Jag spenderade kvällen hos Boel och vi pysslade och surrade i flera timmar. MYCKET TREVLIGT!! Jag knåpade ihop två stycken kort, har dock inte hunnit med att fota dem ännu. Istället fortsätter jag att servera er ett av mina senaste scrap-alster. Här är en LO som jag har gjort till Wilma, hon blev mycket nöjd med resultat i alla fall. Tur att barnen är så tacksamma...
Må så gott!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kommentaren på min blogg.

Vilka fina alster du gör....både kort och los.

Kram/Helena

2010-02-11 @ 13:36:21
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0