ETT LITET KORT...

tänkte jag visa er idag. Jag har som ni kanske redan förstått kommit in i en riktig pysselsväng. Jag sätter mig i min lilla hörna så fort tillfället ges. Jag gör både kort och scrappar just nu, tycker att det är lika skoj med båda delarna. Jag har länge gått och klurat lite på vad jag ska göra med mina favoritrecept, måste nog göra något kreativt med dem inom en snar framtid. Har bara inte bestämt HUR jag ska göra. Känns lite trist att bara göra en "vanlig" receptbok. Har varit lite inne på att göra en fin burk och sedan göra olika receptkort. Det känns mer lockande just nu, då kan man även lätt fylla på med nya smaskiga recept allt eftersom. Nåja, jag får väl klura lite till. Om någon av er har förslag så tar jag tacksamt emot dem!!

Idag fortsätter arbetet med C-uppsatsen. Idag är det dags för den sista intervjun. Det känns skönt, nu är det bara att sätta igång och skriva tills fingrarna blöder. Om två veckor ska den vara färdig, vilket känns helt overkligt just nu. Men som jag vet sedan tidigare så jobbar jag bäst under press, så än lever hoppet : )

Igår träffade jag min underbara kompis Boel. Hon överraskade mig rejält med ett jättefint kort (ska fota det och visa er en annan dag) och ett fint paket : )  Gissa om jag blev glad!! Paketet innehöll massa underbara pysselsaker, hon känner mig väldigt väl... Jag fick tre ark med helt underbara chipboardbokstäver, vilka jag har letat efter med ljus och lykta  hur länge som helst. Dessutom fick jag två supersöta, fina stämplar från HouseMouse. Det var som en liten julafton! Tusen, tusen TACK Boel! Kortet och presenten värmde gott i vinterkylan...

Här kommer ett litet kort som jag knåpade ihop förra veckan! Jag hade beställt några nya stämplar från Magnolia och fick dem på posten i torsdags. Jag blev direkt förtjust i denna lilla underbara Tilda stämpel och invigde den samma dag som den flyttade in i min lilla hörna...


Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefint kort med underbara blommor och detaljer! Ville bara kika in och tacka så mycket för dina goa ord inne hos mig, jag blir så himla glad! :) Nu ska jag gå ut och skotta snö!

2010-02-20 @ 08:45:20
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Carin

Hej Anna! Tack för din goa kommentar hos mig! Blev så glad! :D Vilket underbart kort du har gjort! Romantiskt med alla blommor och färgerna! :) Sött!

Hoppas C-uppsatsen går fint! Som sagt jobbar man ju bäst under lite press! ;) Ha en fortsatt skön söndag, nu blir det mer pyssel för min del! :D

2010-02-21 @ 14:41:18
URL: http://sprallokort.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vad duktig du är! Superfint! Tänkomdu kunde smitta av dig lite så jag också kunde få bli pysselgalen.

Burken med recept lät som en jättebra idé. Spännande att få se sen.



Kram från Hanna

2010-02-24 @ 11:38:09
URL: http://hanna8008.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0