DET KOMMER MERA...

när jag ändå har ångan uppe så kan jag lika gärna fortsätta att uppdatera bloggen. Inspirationen är som sagt tillbaka och jag går ständigt och finular på vad jag ska hitta på härnäst. Just nu håller jag på med en LO, men känner mig inte riktigt nöjd med resultatet. Låter den ligga till sig under natten så kanske jag kan rädda den imorgon. Men jag ska ändå dela med mig med en bild på en gammal LO, har bara inte visat den tidigare. Denna LO gjorde jag för ca 1 år sedan då jag och Hanna var till Tyskland på scrapkryssning. Vilken underbar resa det var, tyvärr så tillät inte min magra studentplånbok mig att göra den resan i år. Så jag får helt enkelt nöja mig med att drömma mig tillbaka...
Hur som haver, denna knåpade jag ihop på en av kurserna som hölls under resan.



I övrigt har denna helg varit mycket lugn. Jag har jobbat och bara myst med min kära familj.
Idag när jag kom hem var Patrik och våra små älsklingar ute i det härliga vintervädret och jag gjorde dem genast sällskap. Albin har i flera dagar pratat om att han vill bygga en stor snöborg/grotta. Sagt och gjort, vi påbörjade bygget och efter bara en liten stund hade antalet barn fördubblats ett antal gånger. Men ju fler desto roligare, de skottade och byggde för allt vad armar och ben orkade med. Vi hann inte färdigt idag, men bygget fortsätter de närmsta dagarna. Ska försöka föreviga projektet på bild (kanske det kan bli en ny LO...)
Må så gott och hoppas att ni får en bra vecka!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0