ÄNTLIGEN...

har jag fått mitt allra första månadspaket från Scrapbook Nook. Jag ångrar inte en sekund att jag beställt en årsprenumeration hos dem. Dessutom fick jag ett extra papperspaket och en gratis månad när jag tecknade ett år. Det kan man bara inte tacka nej till!
Igår kom det ett mycket trevligt paket som var välfyllt med härliga papper och en massa andra underbara dekorationer. Gissa om det börjar klia i pysselfingrarna...
Här kommer några bilder på det härliga innehållet!



 

Här är några bilder på lite annat smått och gott som jag har shoppat den senaste tiden. Tyvärr orkade jag inte fota ALLT men några små godingar kan jag bjuda på...





Nej, nu måste jag återgå till att göra lite nytta! Har fortfarande en C-uppsats att skriva : )
Må så gott!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0