ALLA HJÄRTANSDAG...

börjar närma sig. Jag blev lite inspirerad av denna dag och knåpade ihop ett litet kort idag.
Jag har ÄNTLIGEN köpt en ny kamera, vilket borde innebära att jag kan bli lite flitigare med att uppdatera bloggen : )
Jag håller just nu på att lära mig hur den fungerar och visar idag upp mitt första försök, hoppas att det duger.
Just nu är det ganska fullt upp med studier i mitt liv, jag är äntligen inne på sista terminen. Om allt går som det ska så får jag min examen i juni!!! Men just nu sliter jag för fullt med min C-uppsats, vilket inte är en dans på rosor. Tur att jag har världens bästa "skriv-kompis", Marika! Jag skulle aldrig klara detta utan henne, tillsammans är vi starka och kloka, vi ska fixa detta.
Jag har verkligen fått tillbaka min skaparlust när det gäller kort och scrapbooking, det har stått still alldeles för länge. Men nu bara kliar det i fingrarna varje dag och jag producerar som aldrig förr! Jag har inhandlat en massa nytt och roligt material som bara väntar på att jag ska sätta igång och skapa, vilket inte dröjer länge...
Ska försöka bli kompis med min nya kamera så jag kan visa er alla mina alster. Idag får ni nöja er med ett Alla hjärtansdag kort.
I helgen blir det jobb både lördag och söndag. Ska även försöka ge mig ut i skogen med Albin och Wilma. Albin har blivit helt fixerad vid att kolla på djurspår, så vi ska ge oss ut på spårjakt så snart vi kan.

Må så gott och ta hand om varandra!
Trevlig helg!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej min vän!

Vilka fina kort jag fått se via mms och här via bloggen. Vad är det för fint mönstrat papper du har på det här kortet?

Ursäkta att jag inte hunnit återkomma till dig under veckan. Men de två senaste veckorna har varit fullständigt sanslösa.

Jag hoppas att allt är bra och en riktigt trevlig helg, många kramar Katarina "amospersson"

2010-02-05 @ 22:11:05
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Katarina Skylare

Hej igen!

Kul att jag var inne i din blogg samtidigt som du var hos mig.

En händelse som ser ut som en tanke. Snart får vi pyssla tillsammans.

Kram igen,

Katarina

2010-02-05 @ 22:14:22
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0