TREDJE GÅNGEN GILLT...

nu är det läge att köpa en trisslott eller spela på vad ni vill, för en värre högoddsare än detta är inte möjligt. Jag har bloggat tre dagar i rad!!! Det kan inte vara sunt tänker nog många av er, men jag tror helt klart på att mitt nya liv är på G. Jag ska bli en klokare (svårt, är redan så klok) sundare och bättre människa, här ingår även att jag ska bli en bättre bloggare.
Idag har jag haft det stora nöjet att umgås med två av mina bästa vänner, Boel och Hanna. Tack tjejer för en underbar dag, eller ska jag säga natt?! Det var nämligen så att vi träffades igår em för att göra en gemensam shoppingtur och efter lite shopping blev vi väldigt sugna på att pyssla. Lite hastigt kom vi på den kloka idén om att de båda kunde följa med hem till mig och vi kunde då pyssla hela kvällen/natten och sedan fortsätta idag. Sagt och gjort, vi for hem till dessa brudar och packade ner det som behövdes för ett spontant pysselmaraton. Vi hade väldigt trevligt, mycket prat och skratt samt en hel del skapande. Vi sov några timmar också!! Jag gjorde ett flertal kort och jag lovar att jag nu ska ta och fixa med min scanner så att jag kan visa upp resultatet för er.
En blogg utan bilder = EN DÖD BLOGG!!

Imorgon ska Albin följa med morfar och mormor till stugan. Tror att Wilma ska få vara ledig och ha en mysdag med mig på stan (hon ska lära sig att shoppa i tid). Om vädret är på min sida tror jag att det får bli en stärkande promenad in till stan när Wilma ska sova, det gör nog oss båda mycket gott. Jag hade alldeles för få steg på min stegräknare idag så jag måste ta igen det imorgon.

Annars bjuder helgen inte på så stora överraskningar. Jag ska jobba både lördag och söndag. På lördag ska min brorsdotter, Alma sova här för första gången. Det blir antagligen en hel del bus med henne och Wilma om jag känner dessa brudar rätt : ) Så jag kan gissa att jag kommer att somna ovaggandes i soffan på lördagkväll...

MÅ SÅ GOTT OCH NJUT AV LIVET!
KRAM

PS: Hjälp mig lite på traven att fortsätta detta bloggflyt, LÄMNA EN KOMMENTAR!! Det är roligare att blogga när man vet vilka som hälsar på...

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"



...tyvärr kan jag inte lämna någon kommentar eftersom jag ligger här avsvimmad och helt utslagen.



Mitt hjärta, i kombination med min ålder och att du bloggat tre gånger på tre dagar blev alldeles, ja alldeles för mycket!



Jag återkommer när jag återhämtat mig från chocken...



Kram Katarina

2009-09-18 @ 14:50:37
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0