HÄR KOMMER...

ett kort till som jag har knåpat ihop den senaste tiden.
Tanken är att det ska vara till en blivande 5 åring, men jag avslöjar inte vem...


Idag har jag tack och lov kännt mig lite piggare. Har varit ut på promenad i två omgångar, först en härlig promenad med Wilma i vagnen. Vi var ute och njöt av höstvädret i över en timme, hon sov mest hela tiden : )
Efter middagen tog jag och min kära granne Rutan en rask promenad med stavar ute i skogen, mycket trevligt och uppfriskande. Jag har i alla fall fått ihop mina steg som jag ska idag så det känns skönt.
Jag har nyligen haft lite söndagsmys med Albin. Vi har spelat bingolotto och ätit fruktsallad. Det är mys på högsta nivå. Wilma somnade och Patrik var med en liten stund, dvs han var med och fikade.
Nu ska jag packa ihop alla dagisgrejer så allt är klart tills imorgon.
Hur som haver, nu ska jag göra ett ryck och sedan krypa ner i soffan innan det är dags för en het date med mannen i mitt liv John Blund (förutom Patrik så klart).

Kram på er!
Ha en bra vecka!

PS: Jag har en liten utmaning till er läsare... Tolka helt fritt...
PROVA NÅGOT NYTT UNDER DENNA VECKA!

Meddela gärna vad ni provar för något, som sagt tolka helt fritt och efter eget behov!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att läsa din blogg igen Anna. Vilket passande kort till en 5 åring. Det är mycket drakar och dinosaurier i deras små huvuden nu.

Du gör underbara kort. När hinner du är den stora frågan?? KRAM

2009-09-21 @ 06:11:06
URL: http://mittochminfamiljsliv.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!



Du är verkligen på gång. Härligt kort!



Se bara upp så du inte blir bloggosvärens motsvarighet till överträngad, överbloggad!



Jag tar itu med utmaningen lite senare i veckan.



Kram Katarina

2009-09-22 @ 11:39:24
URL: http://amospersson.blogspot.vom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0